Macadamia Natural Oil

Som jag nämnde i mitt hårinlägg häromdagen har jag köpt hem produkter från Macadamia Natural Oil. Hämtade ut paketet idag och ska testa produkter imorgon men tänkte lägga upp bilder på det.

Samlingsbild

Macadamia Oil Infused Brush
Macadamia No Tangle Detangling Brush

Macadamia Rejuvenating Schampoo
Macadamia Moisturuzing Rinse
Macadamia Healing Oil Spray
Macadamia Healing Oil

Macadamia Deep Repair Masque
Macadamia Nourishing Leave In Cream
Macadamia No Tangle Pre Styler
Macadamia Reviving Curl Cream

Det är alltså ett schampo, en sprayolja, ett balsam, en hårolja, en inpackning, ett leave in balsam ett spray balsam (mer som en kräm i konsistensen dock) och en lock-kräm.

Det syns inte på biderna, men schampoot och oljan hade läckt lite i förpackningen, så dem flaskorna var alldeles kladdiga och saknade en del innehåll. Mailade hemsidan så får se vad som händer.

Alla av dessa luktar otroligt gott, iallafall när man luktar ur flaskorna. Så får se imorgon hur det funkar på håret. Tyvärr är inte mitt så slitet så kommer inte kunna säga hur bra det funkar på slitet hår.
Sen vet jag inte hur väl jag kommer kunna testa No Tangle Pre Styler och Reviving Curl Cream då mitt hår inte brukar bli tovigt och inte är lockigt. Men ska se vad jag kan göra med dem ändå. Kanske kan få lite lockar.

Köpte även en paddelborste där jag fick med en väska och extra olja.


Macadamia Oil Infused Paddle Brush
Macadamia Healing Oil Treatment
Väska

Kommer att komma ett första intrycket inlägg när jag testat dem en gång, och sen ett utförligare inlägg när jag testat dem längre.

Ciao

Lämna en kommentar